aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, July 18, 2012

pahat & tukul = relevan lg ker?

agak2 la, bebudak zmn skrg ni kenal lg tak pahat ngan tukul ye? anak aku soheh dh tak kenal ngan pahat...sbb kt umh ni yilek pocit ammak! tukul je la klu ade pun..tu pun dlm jgkamasa 3 bulan belum tentu  dgunapakai... Tak de benda nk di tukulnyeee....layak anto muzium dah kot! (mau kena tempeleng ngan en apai ni..hahaaa)

eh..jauh benor merapu nye! aku nk citer psl  umh dh siap tp pahat & tukul masih berbunyi lagi.... hiksss. Ni kategori peribahasa ke ape yerk?? Yg pastinye bukan penjodoh bilangan la.. Biaq pi lerrr. Yg penting, zmn skrg, dh setahun duduk umh dh siap, tp gerudi masih berbunyi...tak siap2, byk benor agenda nyeee! aduiiii....

 hmm...umh aku ni, developer dh siapkan, tp masih byk lg yg nk di copy sana sini & paste situ sinung.. hmm..sumenye bergantung pd budget & modal yg mcm chipsmore (jap ade, jap tak de)...ahaksssss. Duk tgk mjlh anjung seri, smpi 'ngences' tgk kitchen kabinet umh org lain.... puluh ribu tu!!! Byk btul duit orangkannnn....??

Target tahun ni nk siapkan kabinet kitchen yg tak seberapa kt ruang makan...dan hasilnye, siap la 60%... lagi 40% pintunye plak.....tgu duit datang dulu..huhuhuuuu. Tang pintu lgi byk kot nk paki modal.... uhuk!

 sesi mencantumkan kepingan papan tuk membentuk kabinet.....
 drill je sekarang...tak de dah pahat & tukul......Grrrrrr......siap!...cuma gegaran nye yg tak tahannn.....
nampak simple tp berat seperti seekor hipopotamus berendan dlm air!.... hmm...byk2 kotak2...leh simpan khazanah piuk belanga, pinggan mangkuk segala bagai........

Thanks to pak cik en apai yg merangkap arkitek or designer tuk kabinet kitchen umh aku ni....  tema masih lagi putih-itam.... :)... berangannnnn....... == :)=== pintu pun nk warna putih jgk..yg tengah plak pintu lutsinar kaler itam@grey....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...