aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Saturday, July 14, 2012

petah wlupun pelat!

hiks...perihal anak2. Sentiasa menghiburkan. Kdg2 langsung tak terduga di akal fikiran kita yg jauh lebih matang.

teringat soaljwb ngan hazreen dlm keta smlm sewaktu DJ radio membicarakan psl cinta & jtuh cinta...
Tetiba hazreen buka mulut..

hazreen : mama, atuh inta tu aper mama?
aku : haa? hehhee.... jatuh cinta tu... i luv u..
hazreen : owhhh...adik auuu..Aiu tu ape mama?
aku : ILOVEU...sebut btul2 la..iluvu tu
saya sayang awak, mama sayang papa, along,adik....
aku : paham sayang..?
hazreen : eh mama..! ni adik ahhhh.... mama ipu (tipu) ehhh.. ayang tu, papa je .....
aku : heheheeee... ye la dik...

hiksss..... hazreen kemain seronot sejak aku duk kt umh ni...badan pun berisi compare to be4. Di umur dia 4 tahun 8 bulan ni, mmg agak selesa nk bergerak kemana2. Skrg, ank2 dh besar dah bleh berdikari, aku pun berani & gigih jugak nak outing ngan ank2 je wlu tanpa en apai di sisi. Dah tak de adegan meroyan kejarkan anak2 kt kedai...ahaksss... 

perkembangan hazreen
  • berjaya pisahkan dia dgn botol susu...skrg dah pandai minum susu dlm cawan...
  • no pampers enimo! Dr umur awal 3 tahun dia pandai pergi toilet sendiri... 
  • tak byk meragam
  • sgt kamcing ngan alongnya... bila along g skul, dia akan buat muka boring. Dan bila along balik skul, dia la yg paling ceria.....
  • suka sgt nyepahkan mainan dan tdk secermat along dia...
okey hazreen...mama doakan yg terbaik untuk awak!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...