aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, April 20, 2010

cotiiii.....tanpa gaji!

aper bleh buat...nasib badan..jadik gstt ni, tak der cuti wei! sumer CTG (cuti tanpa gaji). Mc bleh la...tp klu tak sakit buat aper nk mc? btul kan? CTG pun CTG lerrrr...janji senang hati..

ari ni, CTG utk pertama kali tahun ini. Haqimi demam, so..nk tak nak, oleh kerana tahap kepanasan badan yg melampau, aku amik CTG la tuk jaga ank. Anto msj kt PK petang (i apply for CTG today. My son got high fever...) SETLE.... so, skrg kt umh la jaga ank..sorg dh di hntr ke umh pengasuh...bleh la pulun basuh baju sambil lyn2 internet kt umah....Bru jap td g klnk. Dalam mulut haqimi ader bintik2 merah, panas dalam sgt2..so, kasik air badak+ubat+antibiotik. Klu bab2 demam tak bleh ambik endah tak endah. Takut aku...

Kali ni demam nyer agak lain ckit sbb mlm tadi 2times aku kasik ubat, pg tadi lagi mausk ubt b**t*t...tak jalan..suhu tetap 39c..sbb tu bwk g klnik..Kdg2 sakit ni sembuh bila kita g tgk muka doktor..makan ubt sekali dah baik. Nk jugak aura doktor katanyer.......

sebagai iklan tambahan, sempat jugak en apai balik mkn nasik kt umah...sambil2 jenguk ank kt klnk, sambil2 isik perut...hiks...nasib awal2 tadi aku dh masak tomyamm...konyang laki den!. Sedap tak sedap blkng citer, yg penting ader benda nk di hidangkan...hehehheeee

1 comment:

mamaaerish : said...

tula... mmg ssh jadik GSTT kan?... eb dulu 3 tahun u... adoi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...