aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, April 23, 2010

celoteh ringan2..

Tahniah buat sume kakitangan gov. Dah gaji kan semalam....Jgn berhabis sudahhhh..

Org johor leh la buat pelaburan kt JOm Heboh kt Danga Bay sok dan lusa. Aku plak sok sekolah ganti. Sekolah ganti tuk raya puasa..hangpa ingat free2 je org kasik cuti raya lama2? Berganti weiiii.....En apai pulak meneruskan misi yg sekian lama =MANCING KT SEDELI katanya..tak per la. Release tension setelah penat bekerja.. lgpun aku sekolah kan esok. So, tak la rasa ditinggalkan kt umh. Hiksss....ada rasa rupa2nyeee.

saat ni plak aku masih gigih ngadap pc wlupun keje tertunggak!

Meh aku senaraikan:
1) kena buat modul tuk BI Ting 1..(sikit pun tak sentuh, cikgu2 lain dh ader yg anto....huhuhu. Aku bukan aper, masih kurang jelas knpa perlu sediakan modul lagik....bukan ke banyak ref book kt market saner nun!)
2) kemas profile pelajar P3...
3) tanda buku latihannnnnssssssss...

Woh nasib ader 3 je keje yg tertunggak!! Aku igt 18 tadi...tp apsal semak je kepala otak ni..WHY!? owh nooo....maner satu nk pulun dulu nih....MAKKKKKkkkk...tulunnn!
-----------------------------------------------------------------------------------
petang semlm, Hazreen plak demam...check suhu badan masa magrib 39.2 darjah! Mmg tinggi...terus kasik ubat, okey...then mlm kul 3 pgi dia muntah..sumbat ubat bontot plak...pagi tadi sihat dh main riang gumbira...habis di tumpahkan biskut! aku jugak yg kena sapu....sian aku!



my 2 heroesssss...haqimi & hazreen

2 comments:

atie said...

Takpe suzie buat pelan2, kadang nak buat seme tu kena time yang sesuai dgn jiwo kan.....hikhik

eB ezrin said...

musim nih... ssh hati kan?... aduyai....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...