aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Sunday, March 7, 2010

huh..lama giler

isk..lamer benor tak bukak komputer.Dah bersarang gajah dah..tenet baru okey ni ha! ari tu anto cpu servis! cis, cam keta lak gayanyer anto servis.

Sempena hazreen yg tgh lena tido, Qimi yg tgh syok suusn lego (tak jemu2), aku terjah2 la blog sendiri.

Citer psl sekolah : Minggu ni aku kena switch sekolah petang sbb ader guru biologi sakit so seseorg kena replace tempat dia. Aku tak pnh amik bio so tak layak la tuk ajor bio..nak tak nk, kena la tukar. Aku dari pagi tukar ke petang, dan cikgu petang ke pagi pulak..proses pertukaran yg agak menyeksakan sbb keje byk tertangguh..kena hold dulu. So, petang aku ajar BI form 1 ngan Peralihan. Layan je la....sementara je.

Citer psl Qimi : Aku tgk perkembangan dirinya dgn persekolahan agak okey2. Semlm masuk pertandingan mewarna menang adiah bekas air, alat tulis dan gelas doraemon. Boleh la, buat suka2....semlm plak aku terlibat dgn LDP kt sekolah. Maka dgn itu tak sempat lor nk tgu Qimi sehari suntuk. Papanyer mengambil tugas menjaga Qimi.. Hazreen plak umah pengasuh...siannn...

nti ler sambung.........

3 comments:

De' Sal said...

salam, suzie apa khabar,lama tak jengok kamu,k sal sekarang ni dok tganu pulak dik oiiii...suzie dok tganu katne?

izman said...

ok la tu. dah nak cuti sekolah panjang dah kan?

Anonymous said...

Hello,nice post thanks for sharing?. I just joined and I am going to catch up by reading for a while. I hope I can join in soon.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...