aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, March 18, 2010

rehat minda- part 2

lps check in, rehat jap 15 mins..tukar pampers ank, terus kuar & redah maner yg patut..biasa la, tmpt yg di tuju...strawbery farm, teh estate, rose garden, dan tempat2 sayur...

Oleh sbb ader psr mlm kt brinchang, maka kami dr tanah rata shoot terus ke Brinchang...takut jem pulak nk turun ke tanah rata..benornyer ni kali ke-2 dah aku sampai cameron. Dulu aku dtg maish sejuk2 dan berkabus. Tapi sekrg, nyaman je la..bleh la layan....Cam biasa, en apai, gigih membeli map spya senang pjlnan.. Penat tak terasa sbb kitorg buat gaya sendiri...duduk satu2 tempat sampai bosan, pastu makan2...best tul cenggini. Ringan kepala otak..ahaksss. Lupa tugas dan kejer2 yg ader...hikss

hala jln turun ke hotel, kami singgah kt pasar mlm brinchnag. HUjannnnnnnnnn...sejuk dan ader kabus..tp tak la samapi tahap gigilll...beli mknn dan bwk blk hotel..mkn dgn santainyer..


ank2 sekrg, kecik2 dh knl pokok lavender...aku dulu knl bunga taik ayam jer...kt kampunggg...ahaksss..bertuah haqimi ngan hazreen


en apai dgn aksi tersendiri....pandai jgk aku amik gambo...hikss


tu je la.......

1 comment:

mamaaerish : said...

bestnyer... kami pegi ms musim pns... ya ampunnnnn... terik cam bkn kat tnh tinggi jer... hu3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...