aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, March 19, 2010

thanks a lot upin ipin..!

ahakss..sajer2 nk ucap timer kaish kt upin ipin. Sbb dgn adernyer cd upin ipin, aku dpt layan internet dgn senang hati tanpa gangguan..klu tak, sorg atas riba, sorg bwh meja,sorg nk main game...tak bagi chance langsung aku nk berinternet. Fuhhhh..........

Thank's yer Upin Ipin... ko mmg byk membantuuuuu....hheheehhee


terjumpa gambo lama ank2...masa ni bulat2 jer tgk..skrg sume dh melasak...kering........

4 comments:

Mak Su said...

hehehe, seb bek ada upin ipin yang comel2 dan petah tu ek....

maksu ada letak gamba, kat entry bawah-bawah kalu nak tengok muka... kot2 penah jumpa ler. tak block :)

SUZIE APAI said...

mak su~mmg membantu mak su oi.........

ibuayu said...

betul tu samalah kita...keh3

watie said...

hahaha sama laa ngan cik mya.. dia layan upin n ipin + mr bean then mama dia layan internet kikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...