aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, March 18, 2010

rehat minda - part 1

cuti sekolah bermula...kali ni aku plan tak nk balik kampung, sbb last month udah balik. So, buat trip la bg merehatkan minda yg ari2 ngadap kejerrrr...merangkap cuti2 malaysia la ni. Nasib gaji dh masuk, klu tak.. tak dapet lorrrrr g mkn angin! Ahaksss...

perjalanan bermula...mlm tadi 1benti tdo umh mak cik aku kt rawang. Samapi dlm kul 2 pg gitu...mmg gigih! pagi jumaat lagi aku dh siap packing barang..boleh plak, balik dr sekolah, org forging nyamuk aedes plak kt area umh aku. So, tak mausk umh...terus lepak dan isik perut kt kedai makan...............melekit badan tak mandi, Tuhan sajer yg tahu. Alih2 kul 9 jgk gerak9 dr Taman Daya. Maka dgn itu, singgah la tdo kt rawang...

Hah...tgk signboard dah leh agak kan?

Qimi muntah ms nk naik ke tanah rata...paham2 la jln cameron camner.. aku pun pening2 lalat...Kitorg stay kt Cool Point Hotel...RM155
+ bekfest..klu ari biasa RM85 jer..Samapi hotel kul 11 lebih gitu..check in..and lepak2 jap...benti penat..pastu gigih jalan sampai magrib..
To be cont........

2 comments:

YanDarwisy said...

Ke Cameron kita? Yan pegi hari tu pun seronok. Hilangkan stress bekerja.

suzieapai said...

yan~sekalai sekala perlu la buat trip famili cam ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...