aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Saturday, July 25, 2009

sabtu kt umh ajer

selamat sabtu tuk korg...aku duk umh ajer..baru slsai kemas umah segala bagai...en apai g mancing, hobi sanubari katanyer. Klu ikutkan mlm tadi plan nk tdo umh mil, dekat ckit dgn trip en apai nk g mancing.Tapi bila pk2 balik better duk umh ajer, leh buat aper yg patut....

aduhai, sejak keje jadik cikgu gstt ni..umh dh mcm haper wei! Tak nyempat nk kasik kemas. Ngan ank2 yg tengah membesar, mcm2 benda di punggah. Sekarang plak, hazreen dh bleh berdiri, bulan depan jalan ler tu gamaknyer...lagi haru biru umh aku ni! sabor jer la...kata ader ank...gitu la kan...

Aduhai, posa dh dekat...aku plak duk gigih mengganti maner yg belum. Kena pulun jugak ni. Biasanyer ari sekolah baru posa. Hari mgu ni sori ler...makan sajork!

Dah lamer tak hapdet, idea pun kering. Tak tau nk celoteh aper..tak tau en apai balik kul waper ni. klu bwk balik udang best gak...kita tgu petang nti ler jawabnyer...

chow dulu ler...nk terjah blog korg....dh lama benor tak jenuk ni...

3 comments:

watie said...

salam...

bz yer cikgu :)... nanti nak antar cik mya belajar ngan cikgu laa boley?

re = adoii sekarang pun selalu gak kena buli huhuhu

atie said...

Mana gambar udangnya suzie ,,,,hiks

kirana said...

tak pe aku paham kalo umah ko sepah...hehehehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...