aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, November 20, 2008

i'm back....

kalau rumah, dh bersawang agaknyer..klu tnm cili, dh berbuah agaknyer...klu roti gardenier, dh berkulat mulat agaknyer..nasib la ni blog ajer! ahakss...tak per la, aper2 pun, skrg aku dh kembali berblog. Sajer2 menghibur hati,mencoret tuk memori mendatang buat ank cucu cicit. Ari ni genap 50ari aku menjadi mama kpd sorg lagi 'hero' yg dinamakan muhammad haziq hazreen. So, dgn bertmbh ahli keluarga maka brtmbhlah tugas & tanggungjwb aku di muka bumi ini.. Fuhhh..terlalu byk yg nk di coretkan disini. Yg pastinyer "HAZIQ HAQIMI"dan"HAZIQ HAZREEN" adlh anugerah yg tak ternilai drNya. Terlalu istimewa...saper tak sayang anak oiii.....

Kemain sopan lg intro..ahakss! Sebenarnyer, srnt sbb hrpn nk msk tenet kt umh tercapai. Thanks yer papa...I LAP U LA..smga rezeki papa makin bertambah & bertambah. Untung papa tau klu pemurah ngan bini. Tak rugi, hehheee..ni kira hadiah tuk 2nd babykan???...Klako plak bila bc n3 sblum ni, mekasih lagi skali la kt papa sbb tlg update kisah besalin tu. Cuma kisah pantang aku plan, nk update sendiri sbb terlalu bermakna pantang tuk 2nd bby ni..mcm2 hal & mcm2 kejadian berlaku. mungkin bleh dijadikan pedoman tuk yg bkl2 bersalin tak lama lagi...

Sambung esok la pulak..dh ngantuk la...

1 comment:

M4M4 MY4 said...

selamat kembali berblogging..

p/s suzie awak kena tag.. jemput datang ke blog saya hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...