aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, November 24, 2008

Tag 'bgmna rupa anda smsa mengandung.."

Tag ni dari mamamya dh tertunggak 2 3 ari. Ni baru der ms nk buat. Maklumla, kita ni keje kt umh..bz 24 jam gitu....ini sy buat ms peknen ank ke-2, Hazreen..

Syarat-syarat yang kena dipatuhi ialah :-1. Berat sebelum mengandung : 46 kg
2. Berat terakhir mengandung sebelum bersalin : 61kg(hambek ko, 15kg naik..ms ry ari tu aku blt mcm belon)
3. Berat selepas habis pantang : 51 kg(ok la, berkat mkn jamu, turun 10kg)
4. Apa yang korang suka makan masa mengandung : Tomyam...
5. Hospital mana anda bersalin : HSI Johor
6. Tunjukkan gambar mengandung at least 5 kpg.. yg penting sekali gambar masa last pregnant





mmg aku sajer ltk gambo blkg sbb dh mcm makcik2 aku tgk..muka mcm belon! tak senonoh sgt la..malu siottt...

ok tak mamamya? hhaahhaa mesti tak puashati kan....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...