aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Saturday, November 22, 2008

Frusttt...

Huh...stress btul la! Byk btul hlgn & rintangan sblum aku ngadap PC ni..Bila kenang2 balik klako pun ader. Masa tgh alami tu mcm nk naik darah pun ader. sumer ni gara2 2 hero aku, Haqimi ngan Hazreen la saper lagi. Baru nk on PC, sorang merengek nk tetek..baru nk taip, sorg mintak lukis otromen...nk jer aku 'Bertukar' jd otromen! Eh maner leh men, kena la jd otrogirl..kdg2 tu tak smpt nk suap mkn,HERO 1 mintak tu mintak ni.. smpi terlondeh kain pun ader. Haru sguh!! saper yg jd surirumah sepenuh masa yg ader ank cam aku ni (yg lebih dr sorg), tentu faham....Aper2 terjadipun, aku tetap ENJOY dgn HERO 1 & HERO 2 aku ni..wlupun ari2 umh mcm kena tsunami, lintg pukang,tunggang langgang,hiruk pikuk aku akan tetap m'cari masa tuk berblog..:-)

Aduiii....frust lg skli. :-(... boring btul la..apsal nk insert gambo tak bleh ni? mangkuk hayun btul.. Nyampah!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...