aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Saturday, May 19, 2012

1st time ni..

dah berbulan-bulan duk plan, akhirnye menjadi jugak nk g service kepala..biasa duk dgor servis keta je kan.. Hok ni, servis kepala pulok!

ekceli bukan kepala la sangat... g stim rambut je. Sejak2 jadik studen ni, rambut gugur dh mcm musim luruh kt jepun nun! Mungkin tensen kot....salah satu faktor jgk tu. Org cakap la...aku tak sure gak....yg aku tau keguguran rambut adalah sangat melampau.....takut la botak plak!! maka pemuliharaan harus dilakukan.... ala2 pemuliharaan hutan yg di teroka la kan.........

1st time jejak salon tuk stim rambut supaya kesegaran rambut lebih terpelihara...mula2 tu anto hazreen kt umh pengasuh, pastu anto haqimi ke sekolah...selesa la ckit nk buat sesi stim menyetim.. AKu main redah je Siti Salon area Jln Pinang, Tman Daya...rekemended by my fren la jugak! Hasilnya, memuaskan....hampir 1 jam lebih melayan treatmen tu, mmg selesa....berbaloi la dgn byran 95 henggit tu.. Mula2, rambut di cuci dulu. Pastu di sapu cream tuk vitamin rambut, pastu stim...dh rasa mcm angkasawanwati pun ye jgk smsa guna serkup kaca tu!! Sedikit jakun la kan... hehheee....

Tuk wanita2 di Tmn Daya, bleh la terjah Siti Salon ni..bukan khidmat salon menyalon aje yg ada, tapi urut mengurut,facial & spa & sauna pun ader....macam2 adooo...


  tak pernah buat facial pun.....mcmane rasa yer??? sakit tak?? aku teringin,  tapi TAKUT plak nti muka kena tekan2....owhhh...tidak....ngeri..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...