aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, May 19, 2010

sekitar sambutan hari guru...

sambutan kali ni menandakan genap setahun aku menyandang tugas sbgai seorg 'cikgu' kt TD2..aku daftar pun masa hari guru tahun lepas. Mmg bermakna la kekdahnyer sambutan tersebut. (seswai ke gna perkatan 'tersebut'..hiks..blasah je la..aku kan cikgu..wlupun tak terlatih daa..)

Berbalik kpda sambutan tahun ni, cukup la aku bagi 5 bintang dr seploh bintang...okey la..berlangsung mcm biasa. Berarak dgn kompang..cuma beza tahun ni, ader...pebenda yek org panggil...owh!! gerbang mcm pengantin lalu tu....mabeles!..okey la jugak...

pastu gerak ke foyer, ucapan, sukaneka, persembahan, bagi adiah...alhamdulillah sumer berjkln lancar..mekasih buat pelajar yg mberi adiah tahun ni..itu tanda korang2 hargai jasa2 kami sbgai pendidik...layan gambo je yer...


adiah & card from student....cikgu tamapl kt sini spya korg nmpak pemberian korang cikgu hargai...gituuuu

dan lagi....naluri seorg guru...cukupla seorg peljr itu mbalas dgn mdpt 'A' dlm subjek yg di ajar..bukannye hadiah atau harta benda yg di ingini...

barisan guru2 yg sebuk bergambo sblum berarak ke foyer...tak aci...keta aku tu depa posing...cis cis...

puan pengetua memotong riben sempena sambutan hari guru....

last skali...sila sengetkan kepala komer2....aku pun nk posing jugak...

terharu kerana mdpt hadiah tudung drpda pelajar.....sedih nyahhh!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...