aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, May 14, 2010

letihhhh....

fuh...minggu ni mmg letih dan penat! sakit badan pun ye gak...pakej la kiranye ni..Tp program kena teruskan jugak. Ini la gayanyer wanita dan kerjaya, cewahhh! syok sendiri lagik..

Mlm tadi aku balik dr sek kul 930mlm. Abis kelas ptg kul 6.45, terus stay kt sek sbb ader majlis solat hajat tuk student PMR & SPM..sbgai guru yg berwibawa, tak salah aku join majlis tu wlupun ramai yg balik...Tahniah tuk guru2 yg mhadirkan diri..hikss
Majlis berjln begitu lancar. Kehadiran ibubapa menceriakan suasana dan menambahkan keyakinan si anak utk mhadapi exam. Tahniah pd ibubapa yg hadir....semestinya, bila Haqimi ngan Hazreen nti pun, aku akan hadir...dengan izin Illahi..kdg2 bila bekerja ni, mcm2 halangan yg mjadi penyebab kita tak berdaya mlakukan sesuatu...aku faham dan aku arif ttg perkara itu. Sbb program aku ngan en apai pun sentiasa 'clash'. Bila aku nk kesana, en apai mesti ader majlis ke sini...gitula explanation nyer..klu tak phm lagi, lantakkk laaa korang.......ahakssss

Esok plak, ader gotong royong perdana kt sek. Komitmen..mesti diberi. Nk ckp aper lagi, tentatif dh kuar, nama dh der...layan je la labu..lps gotong raya, ader game tuk sukaneka sempena ari guru jugak. Aku ambik game 'karom'..hiks..syok..last main masa kecik2 dulu...pastu dah tak sentuh...ntah skil masih ader ke idak...jentik je la dollll....janji lepas sticker tu kt jari ko! Jgn ko plak yg melayan atas papan karom tu...ahaksss...letih mmg letih...tp ahad ader program lagi..

ahad plak, sukaneka tuk Sek Haqimi. Berlintas langsung (poyo je aku ni...jgn percaya ader lintas langsung)kt padang Majidee...pagi kul 8 dh start. so, esok aku ngan en apai anto la Haqimi kesana...leh tgk sekali..ader perbarisan, sukaneka...jgn panas beding sudoh la..lagik al aku letih...huhuhu....pack btul program aku mgu ni...mcm nk g urut badan jer..

1 comment:

atty's said...

selamat hari guru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...