aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, October 22, 2009

aduhaiii...lombab!

tak der saper2 pun yg lembab...sebenornyer 'lombab' tu aku tuju KHASssss tuk diri aku yg lembab nk hapdet blog. Citer raya dah basi, citer yg nk citer pun sumer dah basi...lamer benor tak on pc kt umh ni ha. Sampai dh berhabuk 5cm! Gilosss haper...ahakss

jap eh, aku senarai Sebab2 tak hapdet..

1) tak baper nk gigih online tenet, apetah lagi tatkala anak2 yg memerlukan perhatian jitu lagi mantap gituss

2) kelas sesi petg abis 645ptg, smpi umh 7mlm...siap mandi, makan, badan dh mintak rehat! Sesi bergolek dan berbaring di depan tv bersama famili akan membawa kepada ending titooooo...

3) rasanyer klu keje opis, aku leh buat n3 ari2 kot...ahakkksss, nmpk sgt curik tulang masa keje opis dulu!!! Yg penting kijo SIAPPPP!!! tak gitu kawan?

hah! tu je la sebab musabab nyer... jeles tgk kawan2 yg tak putus2 dgn cter baru! baguih btul...

dah la wei...chowww

2 comments:

izman said...

biasalah tu. blogging ni jadikan suatu hobi bukannya kewajipan. keluarga dan diri sendiri lebih penting.

~~ciklinn~~ said...

salam cikgu... sibukk yer...

linn baru ok ni..dah dekat 2 bulan kot takleh ngadap pc... lor ni baru elok sikit..tu pun tak leh lagi lama2 nak ngadap mcm dulu... poning lalt tak ilang2 lagi.. huhuhuhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...