aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, October 2, 2009

tambah hutang...hiks

agaknyer bila ler bleh beli barang cash sumer.....huhuhuuuu..

september tahun ni, aku decide utk menambah hutang lagi utk keselesaan.....

ini ler harta kedua yg aku miliki selepas TAD 4698. Nasib jugak TAD nyer loan tinggal balance setahun lagik..tapi dh lama aku bercerai hidup ngan TAD sbb famili kt kampung yg guna.

Korang tgk kunci kt bawah, agak2 'binatang ada kaki 4..bulat2'(mcm sifu tongga punyer explaination..) ni nama aper...sila teka ye korang...



jawapan akan diberitahu esok atau lusa...ahakssssss

9 comments:

nasazfrog... said...

uhhhh rezeki bertambah... syukran... ermm aku rasa myvi or exora,, perghh bestnya dpt keto baru.. beb jemput dtg umah raya.. :)

kirana said...

wahhhhhhhhhhhhhhh bau kete baruuuuu

cepat la bgtau...teka2 lak..sekeh kang ehehehe

Mata Hati said...

mcm kuci kereta kancil jer

izman said...

aku tengok kunci mmg tak tau kereta apa punya, failed!!

tapi kalau mengikut cerita sifu dan tongga, binatang kaki 4 bulat2 tu ialah trak polis. kuang.3x...

atie said...

Owh...nak beli keta baru ekkkk???

ija said...

AKU NAK TEKA..VIVAH OR MYVIII..
SAYA KUNCI JAWAPAN INI

watie said...

waa bestnye beli keta baru :)

selamat hari raya maaf zahir dan batin

Mak Su said...

keta apa tu? proton exora ker?

tak pun, honda kot.... toyota vios kot..eh! tak tahu ler.

maksu naik beskal jer

atty's said...

viva ..kew..?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...