aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, September 11, 2012

tak pyh buat title lah

n3 pertama tuk sem ni dlm 'aku seorang studen'....ayat pertama tuk start stori.

sem ni aku ngn osmet pindah umah. sem lps duk nun jauh di 3rdfloor...sem ni downgrade (ke upgrade??) ckit ke 1st floor....dgn alasan mls nk mendaki tangga tinggi2...mengah mak!! lgpun ade geng yg dh upgrade plak jadik mak buyung..so, atas dsr simpati kami sepakat turun bwh...yg lain adalah terlalu sayangkan lemak2 tepu, so tak nak kuar peluh lgsung...dgn erti kt lain : naik tgga smpi tgkt 3 adalah = boleh pitam! penat wooooo....belum citer nk angkut durian 10biji kt atasss.....omennnn...

1st day - mlm pertama (sbgi student - bukannye pengantin baru okeyhh) adalah bosan...mlm kedua lagi bosan...mlm ni mlm ke-3...3X bosan kot! dek kerana jadual yg sgt ntah aper2...smlm masuk kuliah, semangat adalah membara, bersemangat waja, persona, perdana, myv sume ader... kuliah kul 9 am, kul 8am sudah pnskan enjin keta...gigih semorang!! (ader niat tersembunyi...jeng jeng...).. sebenornye tak tau bilik kuliah celoh maner? huhuhuuuu...lum sempat servuy aternyeee....

2nd day - tak der kuliah langsung...maka perasaan adalah boring melampau....tgh susun strategi...huhuuuu.... terpikir jgk mlm td nk balik johor....pe nak buat kt sini bila kuliah yilek?? pocitt??? ammmakkkkk!! owhhhhh................aku igt nk g sarap roti canai kedai mamakkk... jom!!

----- homesicknessssss..---------------- lmbtnye jumaat..... :(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...