aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Sunday, September 9, 2012

breakfast + befday celebration...

9/9 @ 9 sept....date kena balik TM, date en apai kena g otstesen...date anak2 kena tinggal...huhuuu....dan date befday en apai...

sbb dapur dah kemas sebersih bersihnye (konon2 je la) aku decide tuk roger ngan food delivery sajork. Sambil cebret befday en apai..tp frust sbb masih awal, baru kul 10 nan ado delivery....mcd plak tak nak anto area taman daya..nyampasssssss...boikot u..sudahnye layan bekfes kfc aje lerrr...

nasib sume enjoy & kenyang bekfes kt kfc wlupun dlm kepala lg best aku mkn roti canai kt kedai mamak! Cume takkan nk cebret kt kedai mamak kannn....lain la klu my hubby mr arumugammm...omennn!!

 dh malas nk bg dapur berasap sbb mama dh nk berangkat g kursus..so, order sajork! :)...
 hepi befday en apai...my prince charming......
 "yang...dah nk kul 11 ni..janji ngan ziana zain (bukan nama sebenar) kan kul 11..nti lama plak dia tgu kt shell.." ..sambil tunjuk jam..sempat jgk senyum time aku nk snap gambo!
 mama belanjaaaa.....................harus kasik licin sumerrrr..
hadiah dr mama buat papa..... obermain! barang dalamnye aku tak heran sgt..cume aku suke kotaknye yg cantekkk itewww!

selesai mkn, terus berdesup jemput kwn2 di tempat yg di janjikan....

sekarang sy sudah berada di TM.....perasaan adalah.....kosong kosong kosooonngggg................mis my famili so much!!

maka dgn itu, sy activekan kembali n3 'aku seorg studen'.....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...