aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, September 12, 2012

sesat perkara biasa....

memandangkan tak sanggup lg melyn homesick mcm bebudak asrama zmn dulu2, aku sepakat ngan kengkawan tuk keluar dr tm yg tercinta ini....destinasi??? ikut tire keta aje mane nk stop!

misi pg smlm, g beli tong gas & g bank mintak copy geran... tuk 2 benda ni aku pegi sendiri tanpa bantuan sesape...sy bangga dgn kebolehan & keberanian ini...heehhheheee

misi tghari plak...

sms dr kwn - ko dh mkn lum? aku nk join...nk mkn mane?
sms dr aku - blum. mcm nk g mkn kt jj rwg...nti aku ambik ko.  (org2 streh suke mkn jauh2..pdhal bwh bilik ade kedai makan yerrr....poyo!)

pn isteri : hmm...syg igt nk g jj.. mkn kt sane..jln2..berempat ni.
en suami : jj je..? apsal tak g ikea..alang2 nk kuar g la kl..g ikea ker...
pn isteri : sume tak knl jln..syg pun dh lupa..
en suami : ala..tak sesat la...
pn isteri : nti abis duit g sane
en suami : ..pegi je...jalan2..
pn isteri : tgk la nti..klu syg rajin & larat, lajak trus smpi kl..hehhee
en suami : ati2

(dorongan dan sokongan dr en suami yg tak berbelah bahagi...hehehheeeeeeeeee........)

kul 1145 je cukup korum mak2 dara dlm keta....trus berdesup g cr mkn..ala2 jln2 cr mkn jgk la ni.. dh selesai pekena sizzling hot plate, terus ronda2 kt dlm jj smpi dh tak de tempat nk pergi... sbb no limit time! jadual kuliah adalah kosong ari niiiiiiiii.(mulai redha dgn jadual sem ini)..... (terbekenan enbag - tgk harga ..........RM359...tergolek dokk!! cancel nk beli...hanye layak belek2 je..huhhuuuuu)..Kali ni g jj tak de sesat lg..sbb waktu siang, jln tak conpius lagiiii... klako igt kngan SESAT SEM LEPASSSS ms nk blik dr jj ni.

dh bosan kt dlm tu, destinasi ke-2 ------ ikea.. dh berjaman tak pegi.... jln tak tau, main redah je! guna GPS (Guna Pun Sesat)..sudahnye sampai ke bangsar village! tak agak2 okeyyyy...........betapa hebatnye aku sbgi driver....awwww...sesat adalah perkara biasa... tp akhirnye berpijak jgak kt lantai ikea itew...dan melayang jgk duit aku! terus serang meatball yg di katakan best in the world itewww.... mmg best pun!

kuar dr ikea kul 8lebih...terus gerak balik TM...nasib jumpa jln pulanggg...hiksss...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...