aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, September 4, 2012

beraya ajer.....

hmmm....bulan lps rs badan adalah sgt selesa...bulan ni plak, badan terasa ntah aper2. Cepat benor letih & penat, rs nk baring je sbb terlebih makan kot. Klu tak pun, mgkin sbb byk sgt mkn benda2 berminyak + berlemak... beraya la sangat kan....kwn2 ramai, klu kita tak ziarah, diorg dtg menziarah...kata raya! harusla berjumpa sanak saudara rakan taulan yg dh lame tak jumpakannnn.... titik.

ini pun lum nk abis raya lagi... dgn kenduri kendara lagi. Tahun ni yg rugi nye tak der marhaban. Maybe sbb aku duk taman yg baru so, tak de nk jd ketua..harap aku marhaban?? nti meraban tak tentu pasallllllll....uhuk!

jumpa rakan taulan raya kali ni, ramai yg dah bertambah ahli keluarga..ade yg tgh peknen, ade dlm pantang, ader anak yg tiba2 dh bertatih...ntah bila kuar ntah! Jumpa2 raya kali ni, "Eh!! ni anak yg maner? bukan 2 tahun lps ko dh peknen ker?"  '''''''owhhh....ni yg ke-4""""....hambek kooo...terkesima aku! Lagi satu... " Alamak?! apasal ko berstokin berkain batik ni wei....ko bersalin ke aper??"" '''''''''''''aku dlm pantang la Z (name aku ms sek teknik dulu) baru 20 ari'''''''''''''''' "laaa...sori la..aku tak tau ko dlm pantang!" "''''''eh, tak pe la...aku saje tak bgtau ko..kan dh 2 tahun kita tak jumpa"...hahhahaaa.....

seronot tgk kengkawan dh bertambah ahli kuarga...aku jugak duk postpone tak sudah2.....hmmm...lambatnyer nk abis kursus ni.....uwaaaaaaaa.... tak pe2, jgn strehhhhh..... ader rezeki insya Allah tahun depan dh abis study, leh susun strategi... aminnnn....

hmmm... lg 6 ari nk abis cotiiii...... best ke tak best yerk??  TAK DER PERASAAN...

"papaaa...cuti dh nk abis...malasnye syg nk blik TM...sian budak2 ni..".....
"emmm.... juz folo de flow yangg..."  (pendek je jwpn en apai...tp dalam maksudnyer...)

n3  ni tak de gambo..........mls nk upload!





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...