aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, June 18, 2012

rest :)

okey...tuan blog adalah sdg bercuti..seronot melampau! tak yah kuarkan stetmen ape lagi la kan.. exam selesai 13jun kul 10.30 am...dan kul 6.30ptg hari yg sama, aku dh baring2 kt umah di JB.. bukan tak gemor benor duk TM nun, tapi misi nk beristirehat mmg tak bleh nk tangguh. Sbb kepenatan tahap maksima... berkejor-kejor, dgn pulun tuk studi 4 exam lagi, dgn majlis kenduri kawen adik lagi... mmg rasa dh bengkok tulang temulang dan tegang urat saraf aku! Fuuhhhhh... Yang penting skrg, Sykur kpda Tuhan kerana melancarkan segala urusanku...Betapa besar kuasa Illahi mengatur segalanya. Kita sbgai manusia yg lemah ni, harus la mengikut flow yg ader dan berusaha mencari jalan atas kesulitan...pasti ada jalannya...

Dan saat ni, aku dh berada di zon yg agak selesa (dh mcm zon bebas cukai pun ye gak! ahaksss). Zon yg tak yh nk  stres2 studi perah kepala otak, zon yg tak yah nk bersengkang biji mato dan juga zon tak yah ulang alik TM-JB stiap mgu..! Anak2 pun seronot bila aku dh istihar cuti smpi raya...tak yah g kursus. Bulan 9 plak baru sambung balik..hikss

At least, cuti pjg ni leh la cover balik kekurangan kasih sayang tuk ank2 & suami terchintaaaaa.....cewaahh!! poyo..

   selamat pengantin baru buat adik ku...semoga bahagia hingga ke akhir hayat....:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...