aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, June 18, 2012

piuk baruku

huh...citer psl piuk pun masuk blog! Hahhaaaa.....tak pe, ini bolg gue..gue peduli apekan..!

k, org sebuk menguruskan majlis anto menantu ke Tumpat, aku plak sebuk terjah Pengkalan Kubor.. kwsn bebas cukai ni. Iyela, alang2 dh sampai ke Tumpat kan, rugi la klu tak terjah....pastu terus TERSOPING plakk...Mcm2 adooo...baju2 pempuan tak yah ckp la. Juling mato den! terembat juga 2 lai. Yg paling best, meroyan tgk piuk corningware...uhuk! Dh lame benor kepingin, akhirnya baru dapat..:)...nasib en apai snggup mentopup byrn piuk itu..hikss. Iyola, aku skrg kan tak keje, hrpkan elaun je...mane lepas nk menyoping mcm2.. huhuuuu... Hahahaaa..en apai pun tak sanggup agaknye tgk si bini asyik duk gosok2 piuk tu. Nak beli, duit tak byk! Mampu gosok sajork la!  Hatta dgn itu, sebelum kuar jin aladin, harus la dia sanggup beli kan....heheheeee..... LOIKEEe!  Mmmmuuahhhh......

Dah dpt piuk, girang rasa hati...lallalalaaa....tapi ms nk kuar, kena check, terus tahan dan byor tax 10%! Poyo... tapi tak pe la, piuk dh dapat 1 set = 3 ketul = 389 henggit...

Lunch western food wit my new piuk!


 Salad...... festime buat ni...mudah rupanya......
fish nugget...........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...