aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Sunday, June 24, 2012

blebe

  1. kemas umah cam biasa... frust tahap gaban sbb vakum rosak! sudah anto kedai lastweek...tp hampa.. "dik, sy bleh baiki vakum ni tp sy tak nak sbb nti cpt panass... empiture (btul ke idak speling ni, org tu ckp aku dengar je la..menatang hape i dont know) nye dah haus.. kalau baiki pun bahaya, nti leh meletup. nti klu nk beli, jgn beli vakum yg motornye dr china sbb dia dtg satu set mcm ni, rsk kena buang aje...tak de sparepart"... atau adakah sbb penggunaan aku terhdp si vakum itu terlalu heavy duty??????? ....hmmmm....duit lagi niiii.... ape daaaaaaa...
  2. ajar haqimi math.. ajar hazreen tulis ABC tak siap2...dh seminggu. Byk btul cengkelat anak no 2 ni...sabor je la... "mama, tgn adik lenguh la..." itu la alasan dia........... huhuuuuuu
  3. menyental baju sekolah anak....part ni mmg rasa di dera. Bila ler KPM nk tukar warna uniform buat warne kaler2 ckit. Tak ler jenuh menyental sampai naik muscle lengan aku yg tulus mulus ini... haqimi nye baju sekolah klu masuk mesin mmg tak bersih btul. Kena rendam, then sental dgn sekuat tenaga. Klu tak, tak ilang segala mak nenek kekotoran. BUdak lelaki main redah je agaknye...blum  citer kasut sekolah lagi, baru pakai satu hari dh mcm sambal belacan... bercampur aduk warna... tak dpt nk bygkan.. heran aku! bukan kena lalu lopak air ke aper....   tak bleh ke tukar kasut sekolah pd warna itam plak...smart ckit kan...pengawas pki putih plak...:)
membebel..............

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...