aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, June 6, 2012

3 situasi

sume gambar kt bwh ni hasil snepan (di larang guna perkataan salah ini) dr enpon cokia aku... kualitinye tak berapa nk okey...saje nk berkongsi ngan silent reader blog ni 3 perkara yang pelik dan benar...

Gambar 1
moon at 7.15am...biasanya, matahari dh memancor ke bilik aku..tp ari ni, agak luar biasa! bg korg biasa la kot... penah korang tgk?? aku festime tgk bulan di pagi hari...besarnya kuasa Tuhan yang Maha Pencipta....

Gambar 2

kul 150 ptg, nun disinung bersusun keta pljr2 nk pi jawab exam....festime gak tgk keadaan ni kt bahtera spnjg aku kt tm. fesday exam la katakan........ sume teruja nk exam! hebakkk

Gambar 3

 part mlm punye gambo ni paling best....tetiba bley nmpk lori bwk durian jual kt bwh plak.... jenguk tingkap nk kena angin mlm, skali bau durian menusuk kalbu...owhhh! terus hepi menjadi penduduk tm di bahtera ni... yihaaaaaaaaa.....sok mlm harus terjahhh!

3 gambar yang membuatkan aku teruja melampau!...hebakk TM..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...