aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, February 10, 2012

panas terik kebabooo..

demam okeyh...satu umh kena virus demam! Mak ayh dr kmpung pun demam. En apai aje gagah perkasa. Hero mmg cenggitu, org sakit dia sehat...klu dia demam aku pulak yg cemassss..

ari ni plan sume tergendala...nk ke kota umh mil, tp badan not feeling well! Lagik pun dah 3 ari taman daya ni panas yg amat.

esok pepagi kitorg akan gerak ke destinasi yg di rcgkan. Hrp2 sume berjln lancar..Insya Allah. Ank2 sume bwk, hrp2 dh sehat la..Kenapa bwk?? En apai ckp, bwk je ank2 supaya diorg tau mama pergi mane. Btul jgk tu..tabik papa!! Jgn ade adegan tragis majis sudaaa....kot2 la termeraung kt sana sedey banget nk berjauhan ngn ank2 & suami..

semalam, seharian aku kt luar..ke sana ke sini setlekan brg2 yg nk di bawa. Dlm pada tu sempat aku singgah ke sek Haqimi tuk jumpa cikgu kelasnye. Motif sebenar : Tanye perkembangan Haqimi kt sekolah & bgtau dia akan berjauhan dgn mamanye selama 18bulan. Memang nmpk remeh tp hati seorg mama susah nk di jelaskan...alhamdulillah cikgunya faham.

Saje nk tempek kt sini, kata2 cikgu nye..:

' Haziq Haqimi pendiam dlm kelas..Tak ade mslh pun, bley bg respons bila cikgu tanye. Dr segi nakal mmg sume bdk nakal, tapi ade lagi yg lebih nakal berbanding dia..Abis tu spjg puan g kursus,dia tggl ngan sape?'

'ngan papa dia..' (adui...ms ni la jgk perasaan sedih aku dtg...nasib cikgu tu faham, dh berkaca mata aku.!!) . Haru btul...Tapi tak pe la, sekurg2nye cikgunya faham & sedia maklum keadaan yg akan di lalui oleh Haqimi. Hanya itu tujuan aku..

Balik2 umh je aku terus demam..............

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...