aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, February 24, 2012

jgn basuh kaftan itew...:(

cerita pending (1 week ago), teringin nk coretkan di sini...ragam ank2 yg sentiasa mencuit perasaan, tak kiralah perasaan sedih @ gembira.

Seminggu pertama tgglkan ank2 bersama en apai & mak kt Taman Daya, mmg sstu yg tak pnh terduga. Dan bermula skrg, bkn seminggu malah 18 bulan....sanggup tak sanggup je la. Semoga Tuhan permudahkan segalanya...amin..

Terkedu bila dpt tau Hazreen tak benarkan mak basuh kaftan yg aku pakai sblum gerak ke Perak ari tu. Kaftan yg merangkap baju tido feberet aku dibuat selimut waktu malamnye...sedih btul!!! Hazreen tau, itu bju tdo mama dia....dan yg plg penting mungkin ade bau badan 'mama' kt baju tu,sekurg-kurangnye hilang rindunya bila pegang baju tu....touching sguh...:( Ragam ank kecil....kebetulan mgu tu Hazreen dan Haqimi demam.. aku pun sama. Memang dugaan hebat! Dengan ank2 demam, en apai nk kena pergi Joghja, aku kt Perak dan masing2 tak de selera makan...pakej semua! Redha je....Mujur jgk, mak sanggup menjaga ank2 sementara kesulitan ni selesai...Tapi saat ni,mak dh balik Terengganu.Tinggal lah en apai selaku Mr Mama spenuhnya...

Masuk mgu ke-2 ni, semua dh beransur okey...ank2 pun dh mula faham..cuma masing2 kena berkorban. Haqimi mmg sgt berdikari...Terharu tiap kali en apai bercerita perihal mereka berdua...kesian......

1 comment:

Lynn Hamzah said...

en apai rajin gak bercerita dgn lynn kalau dia datang lpp johor...moga masa cepat berlalu yer kak...supaya akak dan keluarga dapat kembali bersama...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...