aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, February 21, 2012

kuliah oh kuliah

masuk hari kedua menghadiri kuliah..agak mendatar. Feeling 'homesick' versi mak dara masih terasa,tp cuba jgk kentalkan hati...klu ms ank dara dulu, homesick nye lain bebenor..masih boleh cover2 nangis dlm selimut. Dah jadi mak dara ni, tak der maknanyer, tgk gambo budak2 sebaya ank sendiri...tangtu jugak aku meraung!! sadis sguh, perasaan seorg ibu....mmg tak bleh di gambarkan....haruuuuu biruuu cekelat sume ader..emo mak!

Hari ni kelas agak pack, dr pg sampai ptg..layan je. Nk asah balik otak bukannye mudah, gigih atau tak gigih je. Utk part aku, mmg masih gigih lagi la, klu tak takde nye duk kt sini...kelas sume kt kampus baru dan sgt jauh dr tmpt tinggal. Mmg keputusan terbaik aku bwk JLT ke sini...Wlu kepala senoneng drive jauh2, tp berjaya jgk sampai...

Sem ni 18jam kredit..tak termasuk acara padang..jenuh jgk nk pulun. Redah je la..Cuma rs rugi bila satu hari kelas cuma 3 jam, pastu tak de kelas. Klu umh dekat mmg dh balik! Huhuhuuuu....sabor je la..

*******RINDU HAZREEN & HAQIMI......:(.....& papanyerrr.....sobsob sob sob...

1 comment:

ija said...

bersabarlah banyak2 wahai okq..hasilnya nanti berbaloi2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...