aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, March 15, 2011

ledang waterfall




misi berjalan harus di teruskan...duk kt kuarters ni dh mcm gaya orang kena buang daerah..jiran kiri kanan yilek pocit! tapi suasana kampungnye memang mengebestkan jiwa raga aku serta anak2..

tak sangka pulok en apai ambik cuti ari ni..uhuk! sgt mithali okeyh..bwk ank2 g jalan time cuti sekolah. Hmmm...mcm korang2 jugak la kan...so, trip kali ni, adalah mandi manda kt gunung ledang..pestime aku gi ni!! hiks..en apai last pegi pun ms form 2 dulu kala...

Gerak dr umh kul 10 lebih, sampai sana dh ader yg nk gerak balik. Awal btul depa ni g air terjun..konpius....


meriah....seronok tgk famili bwk ank2 mengexplore alam ciptaan Tuhan....
cari port seswai...abaikan baju hazreen yg meleweh itewww.....hiks, baju terbeli saiz besor....huhu
okey, ni piccas resort kt GL.........cantik...
sebelum masuk kwsn waterfall, harus bayar dulu yup! idok la free......




sedikit info tuk insan2 yg suka ke air terjun...

1) Gunung Ledang terletak di area Tangkak,syurga texstile katanya...dh peluh2 pusing kedai kain yg banyak2 tu, korang leh la g mandi sini
2) N3 tuk ke sana skrg ni adalah RM2 tuk kenderaan,RM1 tuk dewasa dan RM0.50 tuk knk2..parking sgt byk ye..jgn risoooo

1 comment:

nasazfrog... said...

suzi tq ur info... wah aku tak tau plak ada air terjun kat sana. leh la ajak family nanti,, tapi dr p.gudang jauh gle ek,, :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...