aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, March 2, 2011

farewellnye itu..

ari last en apai kt opis JBT, ade majlis perpisahan. Omputeh sebut 'farewell'(tah btul ke idak spelling ni). Wlupun siang hari tu aku puasa, tp tetap gigih jugk ikut pd mlmnya....harus 'sapot' laki la kan....katanye, di sebalik kejayaan seorg lelaki, pasti ade wanita di blkgnye....ecewah!!! kunon kunon sajork! abaikan ayat ini.....:)

majlis okey,makan pun okey...sedikit kagum tahap vangga, bila time en apai berucap...ucapan yg mantop!...iyola, sape lagi nk puji klu bukan bini nyooo...

aku sgt malas nk susun gambo...main uplod aje...

insan ni adalah peneman tiap kali en apai yilek pocit.....(pasai ape haqimi gaya mcm tu)
org yg di rai kendong anak...ms ni en apai tgh borak ngan saper ntah......
aku...........harus tempek kt sni...mcm segan pulok nk ambik gambo ms ni....hiksssss
en apai bersama sebahagian staff.........terbaek ah...


terima kasih warga JBT atas jemputan dan meraikan suamiku.......

2 comments:

atty's said...

nasib ada si haqimi leh buat temankan, apa ler yg menghappykan hati haqimi tu agaknya

ainnoraini said...

ade hadiah tu...dah bukak ke...
nak gak tau ape ade kat dalam tuuu...

hehehe.. nyibuk jerkan kak ain ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...