aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, September 7, 2009

ringan kaki

ringan kaki okey...blum ringan tulang lagik! hazreen, masuk 11mths dah bleh jalan.. mcm qimi jugak. Lum umur setahun dh pandai menjelajah dunia..aduii, Lagi berkecah la umah...

ni la budak yg bakal berjalan mengutip duit raya..collectionnn...eh! aku plak yg sonottt...nawaitu jahat woooo..sajer2 jer.







gambo jalan tak sempat upload lagi..ni gambo dia tgh gigih pulun nk bwk keta..ank lakiii.................

5 comments:

De' Sal said...

Dah besor Hazreen erkk...comelnya.....baju raya dah siap ke belum?.....

Mama Qaseh said...

Alhamdulillah dak omel nie dh mula pndai jalan yea cayang..
Sonokk laa tue raya ni dh dpt kaki kan..garuss tk terkejar mama dia pasni kan hehe..
Wajib tue Yang mngutip wet raya tuk dak omel nie..
Biasalh rezeki budak2 kan d musim perayaan..setahung skalik jer kan

watie said...

memang manyak ringan itu kaki.. cik mya dah setahun baru betul2 leh berjalan hihihi

SUZIE APAI said...

kak sal~ tu la kak, jap tul rasa...hiks, mcm tulis kad raya zmn dolu2 jer tanyer bju raya...

mama qaseh~ahaksss...aku paling suker kira wet raya anak!

watie~lik kemaman tak tahun ni?

kirana said...

aaa ringan la tu..cepat leh jalan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...