aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, September 30, 2009

hadiah tuk dia

090909...satu nombor yg agak cantik dan menjadi kebanggaan en apai. Sbb tu aku amik cuti tuk suh dia pilih sndiri adiah befday tuk tahun ni. Wlupun aku tak dpt cuti, tapi aku tetap terjah ke Jusco berdua2an dgn suami terchinta utk tujuan tersebut! tepat 1230 aku g sekolah..sempat jugak merembat danmenyoping baju tido tuk ank2.

hadiah tersebut ialah merangkap baju raya.. mula2 igt nk carik kasut. Tapi lain plak yg di jumpa..hikss...

Sgt best shopping di kala manusia lain bekerja. Rasa mcm Jusco bapak aku yg punyer....huhuuhuuu..


1 comment:

Mak Su said...

seronot kan supping time tu... tak de tergesa-gesa nak kejar cashier counter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...