aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, September 3, 2009

baju raya!

lagi satu jam nk g sekolah, nyempat lagi aku nk upload gambo2 masa menggediks ngan baju raya...hiks,baru shopping baju aku ngan ank2...baju tuk en apai lum lagik. Tak per, ketua keluarga biar lambat2...hehhehheee. Ekceli baru je shopping baju, kasut ank2 lum lagi...agak ramai org kt The Store sbb kitorg pergi pd 31hb ogos ari tu..nk ke jusco, bapak la ramai makhluk, sampai jemmmm...so, lgkh paling bijak..g The Store! tp, ramei jugak orgnyer....

Balik2 ajer umh, terus aku ngan ank2 m'gayakan baju memasing. Aura nk raya melebih-lebih plak..pdhal, awal2 posa aku dh ponteng...ahaksss. Aku terlebih sonot sbb sambut raya kt TGANU wei ini tahunnn...hahahhaaaaa






Huh...baru beli 2 psg sorg, misi pencarian akan bersambung pada 9hb september ini...klu tak der aral, aku ngna en apai akan amik cuti tuk shopping lagi...hehehheee..lgpun, niat sebenor nk celebrate befday en apai...save duit sbb tak yh velanja mkannn(posa). Ank2 tinggal sajork umh pengasuh utk melancarkan misi tersebut...besh besh..Aku plan nk g tgk wayang ler kt jj, bulis ker wei bulan posa g tgk wayang...ntah apo2.....

HIks..ni gambo aku bergaya ngan baju raya yg di beli oleh ibu mertua ku...semua sedondon lagi tahun ni..Owh, baju raya aku dh ader 3 pasang okey..jgn menjelesssssss..

***masih buntu nk bagi hadiah aper kt en apai...any idea?
***kuih raya lum tau cerita lagik...lum amik tau lgsung wei..

4 comments:

YanDarwisy said...

Baju raya 3 pasyang yer.. pose kamu penuh tak? Larikkssss

kirana said...

huwaaaaaaaaaaaaa aku ngn asben tak dak baju raya lagikk..uhuk

ko bg hadiah yg bole ko jugak leh guna hehehe jahat

Mama Qaseh said...

Wahhh meriah sakan ank branak dh mncuba bju raya yea hehe..mama nya laa yg plg hepi kan hiks..

SUZIE APAI said...

yan~adui nyahhh..poms normal yg cun & jelita cam kita maner leh posa penuh wei....

kirana~iyo la tu kan..leh guna sesama..

mamaqaseh~hehehhehe...tau tak perrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...