aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, June 2, 2009

holiday time

Huh...baru nk panaskan enjin dh stop! Ahaksss...bukan aper, sebnrnyer, aura perguruan baru nk meresap ke dlm diri aku, tapi dh cuti ptghan tahun. Hampeh btul..cewah! semangat siot..hiks..Tapi best gak. Bleh la aku siapkan aper yg patut sbgai persediaan tuk hari2 mendatang.

Wlupun cuti, smlm kena dtg seklh jgk sbb ader mesyuarat guru. 1st xperience bg aku, igtkan meting guru ni tak baper nk lamer. Tapi rupa2nyer byk hal nk di bincgkan...hinggalah smpi 330ptg. Tapi aku ckit pun tak kesah ssbb ader rehat,ada makan, ada gelak2, serius dan mcm2 hal. Byk info dan perkara baru yg aku pelajari...semua ilmu2 yg blum pnh aku perolehi sblum ini...Dan yg paling penting, aku xcited tuk mengetahui dan mengutip ilmu2 perguruan! Syukur kpda Illahi atas peluang yg diberikan ini. Owh...blues la plak jiwa ni...ahaksss.

Siang tadi plak, maish ade program kt seklh...dr kul 8am-4pm. Nama kursus tu LDP. Hiks..mula2 dpt srt, aku baca tergelak sorg2. Klu life aku sepjg tahun lps, LDP sinonim ngan Lebuhraya Damansara-puchong...tp ni LDP jgk..cuma maksudnyer berlainan sama skali. Iyolah, ape jadah nyer kaitan lebuhraya ngan kursus2 tuk cikgu kan...hehhehee...sajer aku melawak kt diri sendiri. LDP ni cukup bermakna pada aku sbb dgr ceramah drpd penceramah jemputan yg berpengaruh..byk ilmu yg dikongsi. Mmg tak rugi pergi. LDP tu latihan dlm perkhidmatan...aku jakun! baru tau...

Esok plak, last LDP. Pun sama jgk, smpi 4ptg...ckit pun aku tak kesah...

***Korang sume g maner cuti2 sekolah ni? aku plan nk blk tganu esok malam..best!!
selmt berholiday la tuk semua...

10 comments:

mama mya said...

waaa cikgu sonotnye cuti sekolah nak balik kg yer.. berhati2 di jalan raya...

selamat bercuti sekolah yer cikgu :)

De' Sal said...

Selamat bercuti ya cikgu,akak pun nak balik kelate jumaat nih,dah lama tak balik.

kirana said...

jeles aa ngn cikgu2 time cuti ni

atty's said...

salam suzie..kty cuti skolah tak g mana2 pun..duk umah je

Mama Qaseh said...

Selamt pulang ke kg yea Yang..

A.Y.U.N.I.E said...

merasa ler pasni aktiviti2 cikgu ngan murid..
balik, drive leklok ye..

atie said...

Bagus2....cikgu suzie kita dah mula jatuh cinta dengan tugas ini...hihi.Cikgu katanya....

Mata Hati said...

Cikgu Suzieeeee

selamat pagi cikgu

SUZIE APAI said...

mamamya~mekasih...cuti keje je, tp tugas sbgai 'home engineer' tak der cuti maaa...

de sal~lamer sy dok g klate...

kirana~jgn ler jeles beb! cikgu2 di beri cuti sbb klu keje direct cam ko, ramai ler cikgu jdik mereng..hehehhe

atty~iyoler..duk umh pun best..sapu2 habuk kt perabot, siram pokok2, dan sapu umh...heheeh

mama qaseh~mekaish...stiap kali nk blk kmpung, hati harus gumbira...

SUZIE APAI said...

ayunie~bila dh jadik cikgu ni, tingat kngn cikgu2 kt seklh teknik dulu...hikss

atie~alhamdulillah ler kak...benda ni nk kena minat jgk. Tak bleh hentam keromo sajork kan?

mata hati~ pagi? ni dh malam wei...terkejut tgk stadium yg kebabooo tu scra life...? aper hal tganu loning wei..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...