aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, June 24, 2009

makin nakal

dah besar hero2 aku ni...sekejapan jer. Budak 2 org niler yg menghiruk pikukkan suasana dalam umh. budak 2 orang ni la yang mengtsunamikan umah aku hari2...budak 2 orang ni la segala-galanyer bagi aku suami isteri......






haziq haqimi & haziq hazreen... mama tgh pikir nk beli kain baju melayu korang kaler aper tahun ni! Harus sedondon ngan papa yer...?

Korang dah pikir tuk raya???? Sila ganti posa sesape ygbelum ganti tu yer...

5 comments:

Nem0 o0h Nem0 said...

pose sy da ganti.. =)
anak akk comel2 kan,geram tgk.. =)

A.Y.U.N.I.E said...

tahun ni raya mana? trg ke?

AkMa said...

pose pun nak dekat dah..kena standby baju ray dah patutnye..hehhe..akma pun x beli lg..

cutenye la dua badik ni..

SUZIE APAI said...

nemo~tahniah! dh abis ganti posa...

ayunie~yes...balik ganu tahun ni

akma~hiks...nk terjah jakel ni sok lusa...cari kain tuk raya...besh besh...

mamadanish78 said...

bestnya abang dah ada adik...danish mamaD lum ada adik lagi...uuhuhuhuuu
mamaD pun tgh stat posa ganti ni...byk lagi tuuu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...