aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Saturday, December 13, 2008

makan free..

hari ni, ader mkn free..ader kenduri kawen..Saper kata kenduri KAWEN tu mkn free? AKU la dolll...bkn ke nk g umh kenduri tu nk kena naik keta klu jauh,kena isik minyak! bkn ke g tmpt kawen,kena beli hadiah! Kot ye paling koman pun salam kaut..hik hik hik...free ke cenggitu? fikir2kan lah.....
Aku kata free sbb aku ikut je en apai..dia le kuar duit tuk aper2 pun..ahakss. FREE kan..? lgpun aku tak yh masak..heheheeeeee. Aku sukerr sgt! Sebenarnya salah satu hobi aku ialah PERGI KENDURI KAWEN..bkn sbb nk mkn jer, tp aku suke tgk pelamin cantik2..Qimi plak suka tgk PENGANTIN..hah! saper2 yg nk kawen tu, jemput la aku ni. Tp syarat tak leh la jauh sgt...
Dan hari ni,jemputan dari sorg staff LPP utk mjlis ank nyer..aku tak knl pun tp en apai knl...Tp aku ikut jgk,meriahkan majlis katanyaaaa...thanks jemput kami...


2 comments:

Mata Hati said...

sempat lagi posing time makan..huhuhu

SUZIE APAI said...

mata hati ~ nk buak guana dik oi, jenih suker bergambo blaker semer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...