aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, December 18, 2008

citer smlm..

Ngomel la kejap...Qimi tgh lyn kiteretsu! HERO kecik coet tu ngah tdo..sambil2 basuh bj, smbil tenet...tak le buang masa..gituu.
Smlm cam biasa, bgun tdo je..pk nk sarap aper pg ni. Sudahnyer en apai minum instant cofee tgkt ali + misai kucing ngan roti. Pelik plak aku tgk pakaging product Power Root nih..mcm2..Biasanya en apai beli yg lain, tp kali ni lain plak..ubh selera agknyer..layan sajork! Lps en apai g keje, aku terus bersilat kt dapur, smbil bsuh bju..so, menu tuk mkn tghari siap awal smlm sbbnye klu lmbt2 maut plak nk berperang ngan hero2 aku nih..mana nk msk nasik, nk grg ikan...nk lyn hero2 lagi..fuhhh..krem!! so, ms sorg tdo srg main tu la aku setle sume keje dapur. Syabas tuk aku..Ingt aku tak bleh setle ke keje umh? sape kt pompuan sekolah tinggi tak leh buat keje umh? silap ler tu...ramai yg bleh..bila dh terdedah dgn tanggungjwb yg tak bleh di elakkan, sumer leh jadik pandai..Klako bila adik aku yg bongsu col 3 ari lps. Dia bgtau mak aku yg suh col tanya samada aku sempat tak masak, ank nangis tak..mcm2! Risau tul mak aku...hehehheee. Masa sembang ngna mak aku tu, dia siap buat schedule tul aku...yg tak tahan tu, suh aku bgun 5 pagi...spya tak kelam kabut! ahakksss...mak oh mak i lap u so much. Tp tak leh follow la...hehehheee... Dan yg paling ptg kt sini, en apai seorg yg suami yg suka tolong dan membantuuu......
yuhuuu! Penat tau kt umh, klu suami tak tlg, saper lagik kannnnnnnnn... MORAL : SAMA2kita jadik psgn MITHALI GITU..
Mlm td plak, g JUSCO. First time kuar g shopping after abis pantang. dan 1st time jgk HERO kecik aku tgk dunia tmpt org2 dewasa shoping. Hehehe...Lupa plak nk bwk stoller, so kendong ajer le cam org indon tu. Tp tak guna kain la..Mak aiih..smgt tul Hero kecik nih...lenguh bangat!! Aku ader gak snap gambo guna henpon tp tak leh display ats sbb2 tertentu. Hampehhh btul. Sguh kagum bila nengok JUSCO kt Jb nih, ader kaunter(siap kena amik nombor siott)tuk berurusan hal2 J-card. Mcm kt bank daa..Sbnrnyer J-Card aku missing in action. Tak dpt di kesan mana ntah! Ikut mamat indon blk Lombok agknyer...pnt aku cari, dlm purse tak der, handbag pun taraakkk..haru btul. So nk setle kad nih, g la JUSCO..kena amik nombor la korg..tgu la sat ats kusi yg di sediakan tu..ramai gak org, dlm 15min setle..kena byr 5 henggit sbb ilang. :-(
Kesimpulannya, aper yg nk di shoping tercapai..iaitu bju kemeja putih en apai + 2 elai bju tdo Qimi! Ms balik Qimi plak mengamuk tak tentu psl, tak nk di pimpin..nk jln nonong sorg2..geram btul....gitu la ader ank......ahakss

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...