aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, December 19, 2008

kena tinggal lagiii..:-(

en apai kena ikuti BTN kt lgkawi, 1 minggu tuuu...haru btul(dh tua pun nk kena g BTN). So, hukuman kpda insan jelita yg penakut cam aku ni ialah-------- balik umah mil kt Kota Tinggi!! uhuk uhuk uhuk..sadis sguh la..klu umh dkt yg amat, leh la g tdo mlm jer.Sbb time takut aku ialah 'mlm'(tak suka citer niyang rapik! bodoh!! takut siottt). Ni jrk JB ke kota tggi dlm 40min jgk...so berangkut la aku ank beranak ke sana,wlupun mil aku siang2 tak der kt umah. Sibuk ngan bisnes Spa&Sauna&urut katanyerr...(leh la menantu ni dpt service free..kan mak kan??)

dgn ini, mlm ni jgk en apai plan tuk g umh nnk nyer dulu kt Tebrau sbbnya..ESOK DI SUBUH2 HARI dia nk g mancinggggg....Hobi yg dh lama bertapak di hati sanubarinya..layan jer laaa! kebtulan plak ahad ni ader kenduri kawen sepupu sblh umh nnk. Yes!! bab kenduri ni aku sokaaa.. So, nmpknyer ahad ptg la baru balik umh mil sbb en apai bertolak ke Lgkawi mlm tu... kena tinggal lagiiii....seminggu la plak tak leh update blog ni ha..babai!!

3 comments:

Unknown said...

sabor ajer ler...aper ler, dok kan besor2 pun takut antu lagi..huhuhu

atie said...

Kak tie pun sama... takut tau citer niyang rafid tu..heeee

sian kena tinggal ek

Anonymous said...

hahaha kita pun takut nengok citer niyang rapik tue.. ari tue nengok citer histeria lagi haru jek sampai x leh kena tinggal sorang kat umah takut hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...