aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, August 4, 2008

selamat bekerja!

hokey..morning korang. Mcm aku bgtau ari tu ler....dis week aku buat xtvt bebas sajork..staff baru dh masuk, last week aku dh train dia bab2 account & so far, she's very gud ler..cpt paham, aku pun senang...cengini la klu amik staf yg dh der xperience + lg muda pada kita...kita pun tak byk keje. Bijak bijak...
ari ni aku ader 'dating' ngan GM tuk discuss for Standarsation Account. Sblum aku blah dr firm ni, harus la handover segala workflow + manual standard account yg aku guna. Sumer2 ni nk kena present tuk branch2 lain esok & lusa..so, sok & lusa aku kena g HQ kt ampang...sengalll.....malas btul buat keje2 cenggini...tp harusla kan, aku kan staf hrpn nusa bangsa. ahakss...hah, sblum aku last day ni, korangs edut la sebyk maner ilmu2 yg aku ader..tak per....aku bukan kodokut ilmu pun...kata "sharing is caring" gituuuuuuu..............

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...