aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, August 8, 2008

akhirnye setle!

selesai sudah...hampir 90% siap packing barang. Skrg umh ni cam tongkang pecah...kt sini sana ader brg2 yg di pack. Naik fenin pala hotak aku...hiksss...dh namanyer nk pindah kan! berserabut..owh, sguh tak selehsa gituu...sabor jer la. Lgpun mlm ni last tdo kt sini. Mlm ni gak loading brg dlm lori..sok pagi, gerak ke JB...sob sob sob...ptg smlm dh setle & dh slm ngan tuan umh..aku tak sedey pun nk tggl tuan umh ni, yg aku sedey sbb nk tggl umh sewa 1st aku ni, wlupun kecik tp kngn yg ader dlm umh ni TAK TERNILAI gitu....owh touching bangat!!!! lum aper2 aku dh nk buat adegan tragis ni...("papa...kita angkut umh ni skli bulis???").....hikss..gilos! mmg nk kena seligi..juz tuk kngan, enjoy de pic...
brg2 yg pertama
kedua
ketiga
ke empat
dan kelima - ini ajer ruang yg bleh dihuni dgn agak selesa..sudut2 lain, semak giler..kena langkah kotak2 & beg gitu...nasib aku ni slim, klu besor bapok gong...tobat susah...! tgk la tu si Qimi, duk layan blues je..pas ni ko kena cari kwn baru la plak Qimi oii..ntah camner ye kt sana..Fuhhh....!!! juz wait & see....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...