aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, August 6, 2008

meeting account

okey, ini last meeting yg patut aku hadiri...aku dr s alam, ngan en safni, nor (staff baru yg ganti tmpt aku) & nisa...yg lain dr Branch penang & KB...alhamdulillah, meeting tuk handover keje2 akaun berjalan lancar..drpd nk buat 2days, trus jd 1day......ok la tu, aku pun tak lrt nk g smpi ke ampang nun 2 ari berturut2....
warga keje yg terlibat ngan hal2 akaun...
part paling best, sapederk...dr pg smpi ke petang tuuu.....mekasih la kpda si sponsor....

waktu ni, kau mengah....tersandor ajork....
selamat meneruskan operasi korang! dpt g beijing, sila ajak aku yer....

2 comments:

ANAKIRANA said...

oooo org akaun rupanya :)

apaithegreat said...

hah...makan je lebih dr meting..apparrraaa......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...