aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, July 19, 2011

yuhuuu........

hukolosss........lame benor dok hapdet benda alah ni...memandangkan jiwa duk kt planet lain, aku jadik malas nk bukak blog...kijammmmmmmm pd coretan alam maya yg tulus mulus ini....

so, skrg jiwa + mood dah kembali, bleh la menyambung tugas2 di alam maya....Insya Allah..

Tak sabor btul nk abiskan July...nak sambut Ogos merangkap bulan baik Ramadhan al-Mubarak..lagi seploh ari kot nihh....dh ready ke korang? Jgn duk sibuk pk mane nk shoping bj raya, baper lai kasut tumit tggi nk beli pulak...ahaksssssss...klu bley lebih tumpukan pd ibadat sunat..Aku plak tahun ni, sambut Ramadhan ngan suasana baru....tempat keje baru & tanpa en apai di sisi...............haru btul...Camne la en apai nk buka & sahur sorg2 kt Muar tu.????!!! Sian laki aku....sian lagi kt aku. Tapi bila dh duduk separate ni, have to la kann........we'll survive...huwaaaaaa... (pihak berwajib.......tolong la transfer balik laki aku.......)

sekian terima kasih.......coretan tuk kali ni... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...