aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, July 28, 2011

sayonara.......


setelah 4 bulan berkhidmat di Japanese School di Seri Alam, akhirnye selesai semua tugas utk 1st term..aku terpaksa akur atas sebab2 tertentu yg tak perlu di nyatakan di sini.. Fuhhh... terpikir camner la keje tempat baru nti...menyambung semula tugas2 sbgi account exec. Harap2 semuanye berjln lancar...

Pagi td, jenuh nk kontrol napas dek kerana kesedihan smsa majlis farewell kt sekolah. Mula2 tu gagah berdiri dan cukup ready dgn speech yg dh aku hafal (hambik ko siap buat skrip).. bila dh sampai tgh2 speech tu, aku sedey plak nengok muka2 student aku...huwaaaaaaaaa...nasib tak berjuraian ayor mata. Klu tak harus banjir dewan...ahakssssss...

Yg tak bley aku lupa, one of de noty girl peluk aku dlm kelas....semua baik plak ari ni, no more nakal2....dah nama budak2 mmg gitula...yooooooooo...

Kenangan kt sekolah ni terlalu bermakna buat aku...Terima kasih Tuhan kerana beri peluang utk aku mencurah ilmu dan menceduk ilmu di dunia ini..syukrannn

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...