aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Sunday, June 27, 2010

nyum nyum...delicousss....



warghhh...best...ini la masa yg ditunggu2. Tak rugi berbakti kpda tanah..bila hasilnya menghijau, baru bleh tersenyum girang sambil menikmati rezeki dari yg Esa hasil titik peluh sendiri..eh! hasil titik peluh suami sendiri...aku tukang tgk ajerrr...ahaksss..kan marah polak en apai bila baca..

hiks..hasil rembatan(bleh kot pakai word nih...) ank2 pokok pegaga kt umh mil, aku berjaya memujuk en apai utk membeli pasu bersaiz 4 segi tepat dan menanam pokok pegaga..lps ni mkn pegaga free la aku...tingat plak sepanjang dlm tempoh berpantang, hari2 ulam pegaga menjadi santapan aku..bagus dan byk khasiat ulam pegapa ni sebenarnyer....maka mmg tak rugi satu sen bila bercucuk tanam ulam ulaman di laman umah ni...

yooo...mari la sama2 kita m'hijaukan laman dgn pokok2. Disamping dpt makan sayur atau ulam yg fresh.....yuhuuuu.... ulam pegaga + sambal velachann mmg best!! mcm irama dan lagu...

dan aku masih musykilll...
** apsal pokok kari yg aku tanam awal tahun dulu tak besor2..??
** apsal pokok limau purut yg aku tanam makin ari makin kurang daun nyer???

dan apsal yg en apai tanam sumernya sehat2 belaka??? dushhh....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...