aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, January 7, 2010

Haqimi-1st day sekolah

Bila ank 1st time masuk sekolah tadika, makpak la xcited lebih sebenarnyer. Bagi ank masih blur2 gitu wlupun mulut ckp nk sekolah...kita makpak la pikir mcm2 hal.

Aku dan en apai turut tidak terlepas peluang menerima pengalaman ini. Aku cukup bersyukur kerana dikurniakan zuriat dan diberi peluang oleh Tuhan yang Esa menikmati perjalanan hidup berkeluarga. Sguh indah, sguh best, sguh bahagia....korang2 yg dah lalui pasti mempunyai perasaan sama mcm aku...

warghhhhh....semuanyer berjln lancar. Waktu hantar Qimi kt tadika, kami cuma pergi bertiga tanpa Hazreen. Biar ajer dia duduk umh pengasuh...senang nk handle abgnya kt sekolah....Sampai2 di pintu tadika Al-Ummah, sudah kedengaran suara2 tangisan. Ader plak 2 org budak yg tgh dipujuk ibunyer....aduhai mcm2...aku pun gitu jugak dulu kala..meraung bagai nk rak...! Ntah aper yg ditakutkan pun aku tak tau.. Tapi nasibla Qimi okey, terus duduk dan buat muka blur..salam tgn aku, tgn papa dia..patsu dia kejung je duk atas kerusi tgk keliling, tgk kawan2, tgk kwn yg mengamuk...hahahhaha....lawak btul rasanyer...

so, utk kenangan Qimi bila besor nti...ini gambo2 kamu yang papa ambik masa 1st masuk school..GUDLUCK ALONG QIMI...


ondeway anto Qimi sekolah....

ini sekolah ank saya...hiksss

main+blajo...



owh..aku nk g jemput Qimi kt sekolah...ntah bila la nk terjah blog korang2....

2 comments:

nasazfrog... said...

dia tak nangis ok la... good boy.. ermm wani melalak ko,, nanti aku citer kat blog..mcm2 ragam anak2 ni.. :)

Mak Su said...

excited... tengok2 anak dah besar.

turn maksu tahun dpn, next year baby w 5 tahun ler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...