aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Monday, June 30, 2008

rawatan tradisional...

"minyak naik, tak nk jln"...tp itu hanya omongan kosong..cit puih! tiap2 mgu aku keluar..last week ke rawang, dis week plak ke semenyih, kajang. Nak g jumpa mak bidan ktnyer....the whole week, bila aku duduk & nk bgun, rasa tak selesa..aku xpect baby dlm perut ni menurun @ kedudukan tak btul.Yerla, bila dtg opis asyik duduk jekan...risau aku ni melebihi segala2nye. So, conclusionnye, aku decide nk g berurut kt bidan yg urut ms peknen Qimi dulu. Mak bidan ni ok sangat, meksi2 pun ade g urut kt dia. Dari umh terus direct g umh mak bidan tu, booking dulu, takut ramai org.. aku nyer turn kul 11 so, lepak dulu umh mak cik aku area2 situ jgk...
Masa urut, mak ai....terasa la...adui, Tuhan je tau! Tapi lps urut, ok terus..baru selesa perut ni.. rupa2nya, bby aku ni kedudukannye dah 'terselit'...patutla rs sakit bila nk bangun.. Alhamdulillah, syukur tak der aper2...sempat plak mak cik aku bertanyakan tentang jantina bby...hiks...mungkin ank lelaki..ramalan bidan tu la...aku tak kisah maner2 pun, janji sihat & selamat...tp bila dh ader 1 boy, nk la plak girl kan.....tp itu hanya ramalan...kuasa Tuhan lebih berhak...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...