aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, June 27, 2008

my workstation....

inilah workstation aku kt opis...berserabut!! sejak2 peknen nih, aku jadi mls btul nk kemas...nk blk kang, bru aku kemas...ni area account folder...biasanye pagi2, aku duk kt meja ni sbb bdk2 opis ni akan berkerumun request duit disburse client....pagi la waktu yg sebuk amat sgt...nk g bank la, setle record kt sistem ler....nasib le skrg ader bdk2 (nisa + zac) yg baik tlg aku g bank, mengah wei...aku dh tak larat sgt nk berjalan g bank kt bwh tu ha...kdg2 je aku pegi..ingt nti sbgi tanda penghargaan, aku nk snapkan muka diorg la msuk dlm blog aku nih...hehehheheeee....
tu file nyer tempat...btul2 blkg aku, dh senget benget tuh! jgn tombang sudah...posisi nyer memuaskan, senang aku nk amik file..tak yah bangun...dasar berat bontot...hikss
ni meja kesayangan aku....siap ader bantal alas pinggang..rasa ni bantal peninggalan azie kot dulu. x-staff....
ni la aku..tuan punyer tempat...aku tgk muka aku dh tak bujur..dh bulat...6 mnths peknen aku naik 7 kilo....risau la, hrp2 jgn naik byk, sbbnyer takut gemuks after bersalin....tak suke!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...