aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, October 3, 2012

hadiah befday boy

misi pencarian 'memen isyar'  yg direkues hazreen sempena befday nya yg ke-4 telah diteruskan oleh en apai.. wlu payah mcm mane pun, terpaksa meredah lautan bara api (ayat poyo je ni), permintaan anak setahun skali peru di penuhi....sblum ni, sume permintaan akan ditapis pihak makpak dulu la... Sbb kitorg laki bini sgt jarang membeli menan best2 apatah lagi menan yang mahal2 iteww.... bukan tak mampu tp cukup berkira sbb 2 hero kami sgtla kreatif & kritis.... beli menan tak sempat kuar dr kedai, dah terabur satu2... ganazzz mcm papa dia..(ni ayat tipu)...so, tak perlu nk beli yg mahal2 menan... kerugian akan berlaku..!

ader jgk para ibubapa suke beli menan branded2, menan mahal2 tuk anak diorg...mungkin kes makpak yg nak main atau teruja lebih! Tapi kitorg tetap beli kt Pasar Borong je...murah jimat wlupun made in siam...hahaa...berkira kan??? teruk ke ni??? prinsip - tak nak berhabis sbb menan anak....Setakat ni lum ade ank pempuan, klu tak prinsip ni harus tak bley ikut! Sbb aku sendiri sgt berkenan barbie yg cun2 tu... anak lelaki ni senang, beli hotwheel kt econsep baru rm4.50...yg murah2 dh la kan..teringat masa aku kecik2 dulu, beli menan kt pasar malam je..murah2...janji bley main sudahhh...

dan smlm, hazreen begitu seronot bila papanye bwk balik menan 'memen'...'memen isyar' harga rm75 maka, reject! tak yah beli..mahal sgt! kemungkinan tgn @ kepala memen tuk tercabut sgt tggi...so, tak perlu membazir... en apai pilih yg skali ngan rasaksa rm40.... kira okey la...bg anak seronok! Klu bukan sbb befday, main aje otromen yg seploh hinggit dapat 5 tu..hiksss

 seronot dapat hadiah 'memen'......tp tak besar spti yg di inginkan....bezanye ade rasaksa....
enjoy terusssss.....teruja....aku plak yg x sabo nk balik...nk tgk adiah ni..

istilah : memen isyar = ultraman besar


1 comment:

Lynn Hamzah said...

duk terpikir gak apa la memen isyar tu...hahahaha...rupanya ultraman besar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...