aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Tuesday, October 21, 2008

Indahnya di 1 Shawal...



Tahun ni giliran kami menyambut Shawal di Johor disamping debaran menunggu kehadiran 'orang baru'...tahun ni semua orang pakai baju same kaler..tema hijau daun pisang..beli pn 1 kayu..konon2 raye ke-3 nanti ade 'reunion' famili atok di Parit Raja, Batu Pahat..tp kami x join konvoi tersebut...sebabnye....baby dh kuar masa hari tu..nanti aku critekn pgalaman aku..ni crite raya lg..hehe..

klu korang sume nk tau, suzi la org yg paling seronok sambut 1st raya tahun ni..sbb kami budget,baby kuar sbelum raya..masa 'along qimi' 3 thn dulu, kelahiran awal 1 minggu dr due..so bertapa seronoknye wife aku makan ketupat, rendang, lodeh, dodol, lepat, lemang masa hari tu..takut 2nd raya xbleh makan dah...tp korang nk tau ape jd mlm tu....petang kang aku crite..hehe...


Bersama ibu mertua & adik ipar...tetiba qimi join skali...



Aksi-aksi yg sempat dirakamkan



Aktiviti di malam raya.........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...