aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Thursday, September 20, 2012

confident...tapi salah!

pisang berbuah seploh kali... igt sem ni dh abis adegan tersalah bilik kuliah. Ropa2nye masih ader lagi saki baki babak mcm ni.. Huhhh! mlm td baru print jadual kuliah. Tp tak baper nk alert kelas kt mane (masih blurrr)...sempat jgk tgk skali imbas je sbb duk syok nk layan lakonan alvira ngan gary kt my-tonton...hikss

smgt membara ngan rumet@grupmet, nk g awal kuliah ri ni.. tapi terrrlewat jugak. Mane tak lewatnye! Kuliah adalah di blok 9...tp ko pergi blok 10.. adusssss..rosak reputasi mak!! Nasib lect lum masuk.... tak pe, slagi lect tak masuk, kira masih awal wlu hakikatnye dh lwt seploh minit... peace no warrr..

my fren : kak, g ngan keta aku je ari ni..
aku : ok. Awal kita ari ni...esok lagi kena g awal... tak bley lewat.
my fren : Tu la. Sem lepas aku selalu awal tau..
aku : ok. Aku pun nk g awal la start ari ni. :)...azam baru la.. Kelas kt ne ni?
my fren : Blok 10.
aku : ok. (hanye menerima)

Confident ok jwpn my fren.....dia yg bertggjwb dlm kelewatan dan kesilapan kali ni....huhuhuuu...Samapi dpn blok 10, parking keta dlm petak putih, pastu cengang!! Eh, mane keta kwn2 yg lain?? lengang semacam jer..kelas batal kerrr??? skali tu bila col member, salah daaaaa.......'debit' tuk aku sbb folo je sesedap rasa.... Lg huru hara apabila blok 10 tu adalah jauh dr blok 9...sekian terima kasih! Bergegas masuk keta, memecut kuar dr parking...trus berdesup menuju blok 9.... fuhh...selamat!

azam dh ader, tapi over confiden tak bley jugak kan? ape pun tak bleyyyyy.........

**mlm ni tgk citer waris..jgn luper


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...